Obchodní podmínky

 

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) jsou platné od 1.1.2014

 

 
     
Provozovatel obchodu: 4 KLUCI OD KOL s.r.o.  
     

Fakturační adresa:

4 KLUCI OD KOL s.r.o.

U Vlečky 726/5c

617 00 Brno

 
  IČ: 08576726  
  DIČ: CZ08576726  

 

Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s VOP, že s nimi souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

 

1. Objednávka

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s Reklamačním řádem 4kluciodkol.cz. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu o stornaci, popř. úpravě objednávky buď telefonicky nebo e-mailem.

 

2. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky. Ceny jsou konečné včetně DPH. Akční ceny platí do vyprodání zásob, popř. po dobu časově určenou.

 

3. Způsob dodání zboží

Zboží odesíláme do 24 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky a to v případě, že je zboží skladem na prodejně. V případě, že jedna nebo více položek z objednávky je skladem u dodavatele (Skladem u dodavatele - tzn. musíme zboží objednávat), je objednávka expedována obvykle za 3-6 pracovních dní. Zásilka je podána jako Balík do ruky (s garantovaným dodáním do druhého pracovního dne od odeslání) nebo na poštu. Zboží bude doručeno na dodací adresu uvedenou v objednávce.

V případě, že vybrané zboží nebude již možno dodat ani objednat, Vás budeme Vás kontaktovat k a domluvíme s Vámi výměnu za jiný druh zboží, popř. stornování daného zboží.

 

4. Převzetí zboží

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupují by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo e-mailem) informovat pracovníky e-shopu.

Pokud bude chtít zákazník znovu poslat zásilku, kterou si NEVYZVEDL, bude účtováno nové poštovné ve výši 69 Kč.

 

5. Možnosti dopravy a platby

Možnosti dopravy:

  • PPL
  • Zásilkovna
  • Zásilkovna - Doručení na adresu
  • Osobní odběr na prodejně

 

Cena dopravy v ČR při objednávce do 2500 Kč je od 69 Kč (při platbě předem i online platební kartou).
Dobírka je zpoplatněna částkou od 25 Kč.
Cena dopravy na Slovensko při objednávce do 2500 Kč je od 99 Kč.

Při objednávce nad 2500 Kč je doprava ZDARMA

 

Platba:

  • Hotově na prodejně
  • Dobírkou

  • Online platební bránou

  • Platba kryptoměnou

  • Platba kartou

  • Převodem

 

Č.účtu: 2071163455/8040
Částka pro příkaz: Celková cena objednávky včetně dopravného
Variabilní symbol: Číslo objednávky

 

Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby na výše uvedený účet.

 

6. Výměna zboží - postup při výměně zboží

Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené, nepoužité a nenošené zboží stačí zabalit a odeslat zpět na naši prodejnu.

Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.

Jakmile k nám zásilka dorazí, bude obratem vyměněna nebo budete informováni o skladovosti Vámi požadovaných položek a v případě, že máme všechno Vámi požadované zboží na výměnu skladem, tak bude následující pracovní den odesláno.

Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.4kluciodkol.cz, které požadujete na výměnu (můžete napsat i náhradní variantu nebo vyčkat, jestli je možné Vámi požadované zboží objednat a vyměnit s několikadenním zpožděním). Jakmile k nám zásilka dorazí, bude obratem vyměněna nebo budete informováni o skladovosti Vámi požadovaných položek a v případě, že máme všechno Vámi požadované zboží na výměnu skladem bude následující pracovní den odeslána.

Nepřijímáme zboží k výměně v případě, že zboží neprojde kontrolou z těchto důvodů:

  • oblečení je bez původních štítků, visaček

  • zboží je vyprané

  • zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá

  • část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.

V případě špatně zvolené velikosti zákazníkem si vyhrazujeme právo znovu naúčtovat náklady spojené s dopravou.
Odešleme Vám novou zásilku stejnou dopravou, kterou jste si zvolili ve Vaší objednávce. Náklady uhradíte na dobírku.
Případně si zboží můžete vyzvednout zdarma na naší prodejně:

 

4 KLUCI OD KOL s.r.o.

U Vlečky 726/5c

617 00 Brno

 

V případě, že bude výměna za méně peněz, než bylo původně fakturováno, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

 

Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na naší adresu:

 

4 KLUCI OD KOL s.r.o.

U Vlečky 726/5c

617 00 Brno

 

7. Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Zboží by mělo být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání a pokud možno s visačkami. Zároveň musí být přiložena okopírovaná faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Peněžní prostředky prodávající vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.

V případě vrácení pouze části věcí z objednávky bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

V případě, že zákazník uplatnil v objednávce DOPRAVU ZDARMA a při vrácení části objednávky zbylá část objednávky nedosáhne na částku pro DOPRAVU ZDARMA u zvoleného dopravce, tak bude při vrácení peněz na účet odečtena částka za dopravné, které si zákazník v objednávce zvolil, jako by se stalo v případě, že zákazník neobjedná nad částku pro získání DOPRAVY ZDARMA.

Pokud jste za zboží platili kryptoměnou, budou vám v souladu s našimi obchodními podmínkami vráceny peněžní prostředky v měně, která je uvedena na faktuře za takto nakoupené zboží (zpravidla v českých korunách), a to výhradně ve výši uvedené na faktuře. V takovém případě vám bude vytvořen dárkový poukaz ve výši a měně uvedené na faktuře.

Vrácení peněz - alternativní způsoby placení

V případě placení jiným způsobem (např. dárkovým poukazem) vám vrátíme zaplacenou částku stejným způsobem, jakým jste zboží uhradili.



Nárok na DOPRAVU ZDARMA:

při nákupu zboží od 2500 Kč

 

Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

* Vrácení peněz Česká republika probíhá pouze převodem na uvedený účet

Kupující není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud naplní jednu z níže uvedených podmínek:

  • oblečení je bez původních štítků, visaček

  • zboží je vyprané

  • zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá

  • část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí

     

Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu:

 

4 KLUCI OD KOL s.r.o.

U Vlečky 726/5c

617 00 Brno

 

8. Reklamace

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky (poškození). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách).

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Reklamaci prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail info@4kluciodkol.cz

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

 

Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu:

 

4 KLUCI OD KOL s.r.o.

U Vlečky 726/5c

617 00 Brno

 

9. Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky, aniž by zásilku převzal.

Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

 

10. Ochrana osobních údajů

10.1 Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

10.2 Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

10.3 Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

10.4 Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

10.5 Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

10.6 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu 3let. Poté budou smazány, či v případě souhlasu kupujícího prodlouženo uchování na další 3 roky. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

10.7 Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

10.8 V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • 10.8.1 požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

  • 10.8.2 požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

10.9 Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením, které doručí na adresu prodávajícího.

10.10 Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10.10 Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

 

11. Práva při vzniku spotřebitelského sporu

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

12. Závěrečné ustanovení

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Pokud není v obchodních podmínkách 4kluciodkol.cz stanoveno jinak, řídí se prodávající i kupující právy a povinnostmi dle Obchodního zákoníku.

 

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení