SuperSix EVO
Zcela nový SuperSix EVO boří všechna očekávání a posouvá měřítko rychlosti a výkonu zase o něco výše. Kombinace vlastností, která se vymyká logice. Minimální aerodynamický odpor a ještě lehčí než jeho předchůdce. Toto kolo je postaveno tak, abyste byli všude rychlejší.
Nejlehčí z rychlých
Lakovaný, na stavbu plně připravený rám velikosti 56 váží pouhých 770 gramů. Přitom si ale zachovává vlastnosti jako perfektní ovladatelnost, vysokou míru komfortu a zároveň rychlost. Je až neuvěřitelné, jak nízko se podařilo stlačit hmotnost tohoto kola s takovou úrovní aerodynamické účinnosti.
Nejrychlejší z lehkých
Pokud jde o aerodynamický odpor, nový SuperSix EVO není jen jedním z nejrychlejších lehkých silničních kol, ale jedním z nejrychlejších silničních kol vůbec. Díky kompletně přepracovanému tvaru rámových trubek a systematické konstrukci se na rovinách vyrovná čistě aero speciálům. Oproti předchozí verzi ušetří nový SuperSix EVO při rychlosti 45 km/h úctyhodných 12 wattů. Lehké nebo rychlé? Teď už si nemusíte vybírat.
Vytvarováno rychlostí
Co se stane, když místo rámové sady navrhnete kompletní kolo? Vznikne elegantní a zároveň vysoce funkční design. Díky systémové konstrukci rámu, vidlice, řídítek, kol a sedlovky jako jednoho celku dosáhneme nižšího odporu vzduchu a vyššího výkonu, než bychom kdy mohli dosáhnout výběrem jednotlivých dílů. Je to dokonalý design, který vyúsťuje perfektním výkonem. Linie, o kterých budete snít. Rychlost, kterou pocítíte.
Nadpřirozená obratnost
SuperSix EVO je opravdu kouzelník. Způsob, jakým kombinuje stabilitu a agilitu, je neskutečný. Rafinovaná, univerzální závodní geometrie a vyladěná konstrukce zajišťují intuitivní ovladatelnost. Můžete se pohybovat pohodlně až na samé hranici možností po celou dobu závodu.
Řídítka SystemBar R-One
Při tvorbě kokpitu nového modelu EVO jsme spolupracovali s renomovaným designérským týmem MOMODesign, který působí v oblasti motorsportu. Výjimečný design se tu snoubí s propracovanou aerodynamikou a ergonomií. Tvary snižující odpor vzduchu a elegantní integrace veškerých bowdenů už jen dotváří kokpit ve velkém stylu.
Kola Hollowgram R-SL 50
Jedna z nejrychlejších závodních sad kol na světě. Kola vyvinutá s novým modelem SuperSix EVO zapadají do naší filozofie aerodynamického designu DRAFT. 50 mm hluboký ráfek se super nízkým odporem, ploché paprsky a náboje DT-Swiss 240 EXP činí z nového SuperSix EVO dokonalé kolo jak do kopců, tak s aerodynamikou pro únik.
TECHNOLOGIE
Bezpečnost především
SuperSix EVO je připraven i na běžné, tréninkové dny. Je totiž kompatibilní s naším inovativním systémem světel a radaru SmartSense, který jezdci pomáhá zvýšit jeho viditelnost v provozu a zároveň mít dokonalý přehled o tom, co se děje za jeho zády.
Funkčnost a integrace
Zcela nová konstrukce představce Delta umožňuje bezproblémovou integraci bowdenů z řídítek dolů do rámové trubky a zároveň zmenšuje čelní plochu hlavové trubky, čímž snižuje odpor vzduchu. Elegantní, pevné a lehké.
Jednoduchost a spolehlivost
V jednoduchosti je síla, v síle je rychlost a rychlost vyhrává závody. Nový SuperSix EVO využívá standardzávitového středového složení BSA a zaručuje tak maximální jednoduchost a spolehlivost.
Karbonové rámy Cannondale
Abychom zajistili maximální výkon SuperSix EVO v širokém spektru modelů a cenových rozpětí, nabízíme tři různé úrovně našich pokročilých karbonových rámů: Carbon, Hi-MOD a Series 0.
Minimalizace odporu vzduchu
Dodávané košíky ReGrip Aero a bidony Gripper Aero k modelu SuperSix EVO umí víc než jen vozit vodu. Ve skutečnosti kolo zrychlují. Byly navrženy v rámci systémového přístupu k vývoji modelu EVO. Díky uhlazenějšímu profilu dokonale ladí s rámem a zlepšují aerodynamickou účinnost kola. Košíky pojmou i standardní tvar bidonu.
Prostor pro komfort
S průchodností plášťů 30 mm (při zachování 6 mm vůle na každé straně) je nový SuperSix připraven na každodenní trénink a závodění. Použijte širší pláště pro větší pohodlí a kontrolu, nebo nasaďte užší pro rychlou odezvu. Volba je jen na vás.
Pohlaví | pánské (unisex) |
Velikost | 44 48 51 54 56 58 61 |
Výrobce | CANNONDALE |
Brzdové páky | Shimano Ultegra Di2 R8170 hydraulic disc |
Brzdy | Shimano Ultegra R8170, 160/140mm MT800 rotors |
Dráty | DT Swiss Aerolite, straight-pull |
Extra | Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, Shimano EC300 charging connector |
Gripy | Cannondale Bar Tape, 3.5mm |
Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1-1/4" |
Hmotnost(g) | Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek. |
Kazeta | Shimano Ultegra R8200, 11-30, 12-speed |
Kliky | Shimano Ultegra R8200, 52/36 |
Náboje | (F) HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock / (R) HollowGram, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 240 internals |
Pláště | Continental Grand Prix 5000, 700 x 25c |
Představec | Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6° |
Přehazovačka | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
Přesmykač | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
Ráfky | HollowGram 50 R-SL, Carbon, 20h front, 24h rear, 50mm deep, 21mm IW, tubeless ready |
Rám | SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible |
Řazení | Shimano Ultegra Di2 R8170, wireless, 2x12 |
Řetěz | Shimano Ultegra, 12-speed |
Řídítka | Vision Trimax Carbon Aero |
Sedlo | Prologo Dimension TiRox NDR, Titanium Rails |
Sedlovka | Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm) |
Vidlice | SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm) |
Poznámka | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Rám | SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible |
Vidlice | SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm) |
Kliky | Shimano Ultegra R8200, 52/36 |
Středové složení | Shimano BSA 68 |
Přesmykač | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
Přehazovačka | Shimano Ultegra Di2 R8150 |
Řazení | Shimano Ultegra Di2 R8170, wireless, 2x12 |
Kazeta | Shimano Ultegra R8200, 11-30, 12-speed |
Řetěz | Shimano Ultegra, 12-speed |
Ráfky | HollowGram 50 R-SL, Carbon, 20h front, 24h rear, 50mm deep, 21mm IW, tubeless ready |
Pláště | Continental Grand Prix 5000, 700 x 25c |
Náboje | (F) HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock / (R) HollowGram, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 240 internals |
Dráty | DT Swiss Aerolite, straight-pull |
Brzdy | Shimano Ultegra R8170, 160/140mm MT800 rotors |
Brzdové páky | Shimano Ultegra Di2 R8170 hydraulic disc |
Řídítka | Vision Trimax Carbon Aero |
Představec | Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6° |
Gripy | Cannondale Bar Tape, 3.5mm |
Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1-1/4" |
Sedlo | Prologo Dimension TiRox NDR, Titanium Rails |
Sedlovka | Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm) |
Extra | Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, Shimano EC300 charging connector |
Ročník | 2022 |
Platforma | SUPER SIX G2 |
Konektivita | Cannondale Wheel Sensor |
Hmotnost | Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek. |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |