Legendární Cannondale SuperX je ZPĚT! Rozebraný na prvočinitele, odladěný, vylepšený a znovuzrozený jako čistě závodní gravel bike. Bike, který má jen jeden cíl - honit se za vítězstvími a KOMy. Od mistrovství světa po mistrovství vesmíru na lokálních nedělních vyjížďkách.
Jeho předchůdce, SuperSix EVO SE, nastavil laťku hodně vysoko a zajel nejrychlejší čas v historii na závodě Unbound Gravel v roce 2024. A s novým SuperX šel Cannondale ještě dál a postavil kolo, které je ještě rychlejší. Menší aerodynamický odpor, větší pohodlí za cílem snížení únavy. Uhlazenější design a samozřejmě nižší hmotnost.
Jste připraveni jet rychleji?
Technologie, díky které získáte každý KOM se potkala s technologií, která vyhrála Unbound. Nejvyšší verze LAB71 je super aerodynamická a váží o více než 100 gramů méně, než její předchůdce. Díky tomu zůstanete vždy na špičce této neskutečně rychle se vyvíjecí disciplíny plné rychlosti a závodění "loket na loket".
![]()
Sofistikovaná konstrukce karbonového rámu zjemní všechny nárazy, a nad povrchem trati se budete jakoby vznášet. Speciálně konstruované flex zóny v sedlové trubce, zadní stavbě a horní rámové trubce, společně se sedlovkou ve tvaru D fungují jako pružící element, který absorbuje rázy a vibrace, a umožní vám vydržet déle v sedle.
Proportional response geometrie kola, kterou Cannondale používá napříč svými modely, je přizpůsobena přímo pro potřeby gravelového závodění a samozřejmě i pro vás. Každá velikost má svou geometrii a svou vlastní skladbu vrstev karbonu různého typu pro ideální rovnováhu mezi hmotností, tuhostí a výdrží pro každého jezdce. A to vše s celoživotní zárukou.
![]()
Technologie
Odvalující se "tlusťoch"
Záleží na trati, terénu a počasí. SuperX zvládne pláště o šířce 48 mm u zadního kola a 51 mm u předního kola s tím, že na každé straně budou ještě minimálně 4 mm místa. Pro všechny případy.

Delta sloupek řízení
Delta sloupek řízení se skvěle hodí pro gravel závodění. Dovoluje totiž čistou integraci hadic a kabeláže přímo z kokpitu do rámu a dělá přední část kola čistší pro lepší aero efektivitu při jízdě.

OutFront geometrie
OutFront dává dohromady položený hlavový úhel a delší (více než je běžné), 55 mm offset vidlice. To zvyšuje stabilitu a kontrolu nad kolem v prudkých pasážích a zároveň umožňuje hbité ovládání kola pro změnu směru na posledních chvíli.

Krytka
Nenápadná krytka na horní rámové trubce skrývá na modelu SuperX držáky na brašnu. Jsou tam, když je potřebujete a nejsou vidět, když je nepotřebujete.

"Déčková" sedlovka
Tvar sedlové trubky vypadá jako písmeno D. Zlepšuje aerodynamiku a podporuje pohodlí během jízdy. Díky tomu budete méně unaveni a připraveni na závěrečný spurt o první flek.

Kombo SystemBar R-One
Uhlazený a lehký karbonový kokpit SystemBar R-One je skvělým "ovládácím centrem" pro závodní stroj. Dávají kolu výhodu v aerodynamice, čistém kokpitu a komfortu během každé vyjížďky.

| Barva | CPO |
| Pohlaví | pánské (unisex) |
| Velikost | 46 51 54 56 58 61 |
| Výrobce | CANNONDALE |
| Brzdové páky | SRAM Force AXS hydraulic disc |
| Brzdy | SRAM FORCE AXS, Centerline 160/160mm rotors |
| Dráty | Sapim CX-Ray Aero straight pull |
| Gripy | Cannondale Bar Tape, 3.5mm |
| Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1.5" |
| Kazeta | SRAM Force XPLR |
| Kliky | Force AXS w/ Power Meter |
| Náboje | (F) DT Swiss 350, 12x100mm centerlock / (R) DT Swiss 350, 12x142mm centerlock |
| Pláště | Vittoria Terreno T50, 700x40c, tubeless ready |
| Představec | Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6° |
| Přehazovačka | SRAM Force XPLR AXS |
| Ráfky | Reserve 40|44 GR, 24h, tubeless ready |
| Rám | SuperX Carbon, Proportional Response construction, internal cable routing, 12x142mm thru-axle, UDH BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seatpost binder |
| Řazení | SRAM Force |
| Řetěz | SRAM Force |
| Řídítka | FSA SL-K Compact Carbon |
| Sedlo | Prologo Dimension AGX Tirox |
| Sedlovka | Cannondale C1 Aero 27 Carbon, SmartSense compatible, 0mm offset (46cm), 20mm offset (51-61cm) |
| Vidlice | SuperX Carbon, integrated crown race, 12x100mm thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/2" Delta steerer, 55mm offset |
| Poznámka | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
| Rám | SuperX Carbon, Proportional Response construction, internal cable routing, 12x142mm thru-axle, UDH BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seatpost binder |
| Vidlice | SuperX Carbon, integrated crown race, 12x100mm thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/2" Delta steerer, 55mm offset |
| Kliky | Force AXS w/ Power Meter |
| Středové složení | SRAM DUB BSA Road 68 Wide |
| Přehazovačka | SRAM Force XPLR AXS |
| Řazení | SRAM Force |
| Kazeta | SRAM Force XPLR |
| Řetěz | SRAM Force |
| Ráfky | Reserve 40|44 GR, 24h, tubeless ready |
| Pláště | Vittoria Terreno T50, 700x40c, tubeless ready |
| Náboje | (F) DT Swiss 350, 12x100mm centerlock / (R) DT Swiss 350, 12x142mm centerlock |
| Dráty | Sapim CX-Ray Aero straight pull |
| Brzdy | SRAM FORCE AXS, Centerline 160/160mm rotors |
| Brzdové páky | SRAM Force AXS hydraulic disc |
| Řídítka | FSA SL-K Compact Carbon |
| Představec | Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6° |
| Gripy | Cannondale Bar Tape, 3.5mm |
| Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1.5" |
| Sedlo | Prologo Dimension AGX Tirox |
| Sedlovka | Cannondale C1 Aero 27 Carbon, SmartSense compatible, 0mm offset (46cm), 20mm offset (51-61cm) |
| Platforma | SUPERX CARBON G2 |
| SKU | C17025U10 |
| Barva | CPO |
| Konektivita | Cannondale Wheel Sensor |
| GPSR kontakt v EU | Cycling Sports Group Europe B.V., Geeresteinselaan 57, 3931JB, Woudenberg, Netherlands, tel.: +31 88 1971 500 | www.cannondale.com |
| * | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
![]()